marți, 15 aprilie 2008

Statusuri Haioase

” Oare ce vroiam sa scriu la status? ”
” Inot pe apa sambetei… ”
” Don’t play stupid with me… I’m better at it ”
” Out of my mind, back in five minutes ”
” Don’t steal … the government hates competition ! ”
” Toti oamenii mor… dar nu toti oamenii traiesc ! ”
” Nu beau, nu fumez, ma scol la 6 in fiecare zi, ma culc la 10, nu-mi insel nevasta. asta pana ies din puscarie…"
” Cine se trezeste de dimineata?asca toata ziua ! ”
” A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta… ”
” Eu nu sufar de nebunie, ma bucur de ea in fiecare minut… ”
” Nu este important sa castigi… este important sa-l faci pe celalalt sa piarda… ”
” A gresi este omeneste… totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste… ”
” Este bine sa lasi bautura, insa rau este sa uiti unde ai lasat-o… ”
” Banii nu fac fericirea, o cumpara gata facuta ! ”
” Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fata casei?.POLITIA, POMPIERII si SALVAREA ”
” Daca ai vointa poti muta si muntii, daca ai creier ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza… “
” Sunt la 2 m sub pamant… daca vreti sa vb. luati pamantul de deasupra mea… ”
” URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model, rog seriozitate ! ”
” Inteligenta ma urmareste… dar eu sunt mai rapid ”
” Viata este un vis, dar a visa nu inseamna a trai ! ”
” Cine rade la urma, nu s-a prins de gluma… ”
” Nu sunt complet inutil, cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii… ”
” Fuck is good, fuck is funny, All the people fuck for money, if u think fuck is funny, Fuck yourself and take the money… ”
” Cand eram mic credeam k faima si banii ma vor face faericit… acum ca am crescut am realizat ca… chiar asa e ! ”
” Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine… isi aprindea tigara… Doamne sa scap berea din mana nu alta ! ”
” Buna, sunt un virus rom?esc, dar din cauza tehnologiei sarace din tara mea nu sunt ? stare sa-i fac nimic calculatorului tau. Te rog, fii dragut, sterge un fisier de-al tau si pretinde ca esti speriat… ”
” Foaie verde de bihor nu da mass ca ai ignore ! ”
” Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud… am termopan… ”
” Te`ai apucat de karate de frica sa nu te bata Dumnezeu! ”
” Grab your dick and double click =)) :)) ”
” Cine a pus “u”? langa “i”? pe tastatura ca am vrut sa-i scriu la o tipa ” misto ” si i-am scris ” m*isto ”
” Ce prezenta! Ce inteligenta! Cat farmec! Si ce ochi frumosi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci? ”
” Ce bine mirosi , ce bine te`nbraci… parca vii de la vaci ”
” Ma uit la tine, la uit la Luna… mai bine ma uit la Luna ! ”
” Voi radeti toti de mine ca sunt diferit , iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel… ”
” Acolo unde dragoste nu e… facem ! ”
” Munca nu a omorat niciodata pe nimeni, dar de ce sa risc? ”
” Nu Ma Supar Ca Vorbesti Asa De Mult… Atata Timp Cat Tu Nu Te Superi Ca Eu Nu Te Ascult ”
” I was born intelligent! Education ruined me… ”
” Fac baie , a mai trecut 3 luni… ”
” Lasa ca daca vreau sa vb. te caut eu ! ”
” Alcoolul omoara incet incet… nu conteaza, nu ma grabesc ”
” Daca ai putza nu ma deranja… ”
” Membru al asociatiei nationale ” darma-s-ar scolile ”
” Prosti sunt muritori… dar prostia e vesnica ”
” Available just for one person , ahh…de tine am uitat ”
” I am busy , you are an idiot… have a nice day ! ”
” Nu`s acasa , cauta-ma in porumb ! ”
” Dus cu pluta… revin pe conducta ”
” Nu te baga in lumea drogurilor… suntem si asa destul de multi… ”
” Inteligenta este o boala pe care nu multa lume o are !… Esti contagiat?? ”
” Daca o pasarica ti-a soptit ceva… atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc ”
” De ce sa bei si sa conduci… cand poti sa fumezi si si zbori? ”
” Ce statusuri aveti fratilor , v-ati facut cu totii filozofi ?? ”
” Am luat o razna… promit sa o dau inapoi… ”
” Cu ocazia zilei internationale a copiilor strazii, va urez un sincer ” La Multi Ani!!! ”
” Please wait… ”
” Mash duce sa ma`ntorc…”
” Raspund greu , insistati! ”
” Manc, nu vorbesc cu gura plina…”
” Pentru moment , abonatul nu poate fi contactat… reveniti! ”
” Cine vrea gripa ?? E moca !
” Plecat dupa bani, si voi dupa mine… ”
” Fa-ma Doamne ce n-am fost … padurar shi sef de post !… sa cante haimanalele ca sa`mi rupa pijamalele :)) "
” Daca mai observ ceva interesant … v-a anuntz !”

Niciun comentariu: