vineri, 18 aprilie 2008

Statusuri de Agatat.

” Ocazie unica ma ofer pt tine.Sunt mic si dragalas cu manual de utilizare si am verificare tehnica pana in 2009. “
” Nu te mint sa moara mama, am Ferrari dar nu pot veni cu el ca i-a picat lantul…”
” Da… cautarea ta s-a terminat ! “
” Unde ai umblat toata viata mea?? ”
” Sunt un hot si am sa iti fur inima! ”
” Salut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa cheltui… ”
” A iesit soarele sau doar ai zambit?? ”
” Am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replica de agatat… ”
” Ai o harta? Ca m`am ratacit in ochii tai… ”
” Cred ca am probleme cu ochii, nu`i pot dezlipi de tine… ”
” Tatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba… ”
” Misto fusta. Pot sa ti`o iau eu ? ”
” Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi ? ”
” Nu sunt beat, ci doar m`ai ametit tu… ”
” Fii unica si diferita, spune DA! ”
” Buna, pot sa iti cumpar o masina? ”

Niciun comentariu: