marți, 15 aprilie 2008

Statusuri DND

” Deranjati`ma ! ca altfel v`a deranjez IO ! ”
” Nu ma deranja ca e vai de pielea ta…”
” Ultimul care m-a deranjat, e inca dat disparut…”
” Aaa…uf…uf..nu ma deranjati… in 2 sec. ating orgasmul… "
” Sunt oriunde, numai aici nu ! DND”
” Ma scarpin la oo nu ma deranja ca poate ma sperii si le sparg !”
” Ma dau cu sania in congelator DND !”
” Don’t disturb unless I love you…”
” Cu ocazia zilei internationale al oamenilor ocupati… DND”
” DND… o satisfaq pe mata ^^”
” Ai treaba si te retin cumva? ”
"M-ai deranjat…. Nu ti-am raspuns… Ai insistat…. Ti-am dat ignore ! “
” DeNeDe ….. drum bun , cale batuta…… cine te prinde in cur sa te f*ta…. “
” Vorba multa……..saracia omului…. DND ! “
” DND !! ma cac revelatii ! “
” DND si DNFD … pentru fanii mei un simplu Te-am pupat si la revedere! “
” Cica au pus turcii la intrarea in moschee un cuvant scurt neinteles nici de cei mai mari intelepti : DND ”
” Am treaba……incerc sa urc barca in avion…..m-a chemat Bill la plaja… ”
” HaI ca nu am chef de barfe ”
” DND - Do Not Drink ! ”
“Lasat la mine in pace fuck TEME !!! ”
Ma f**e o lene sa tastez… ”
” DND indrept banane… ”
” De ce sa Da ? Cand potzi sa Nu ?! ”
” Observati bulina ROSIE ! E ca si cand as fi pe ciclu, te bagi peste mine se lasa cu sange… ”
“ Taci in liniste…"
” DND am nevoie de tine ca de o gaura in prezervativ… “
” Dorm ca un ingerash… nu deranjati ca dati de dracu` ! “
” Cu ocazia zilei nationale a oamenilor ocupat … marsh in gatu` matii ca am treaba! "
” Am pile la cimitir….imi reglez moartea… DND sau vrei sa o reglez shi pe-a ta !? “
“ Cautama in vis….. DND ! “
” DND…. acesta este plecat …. revine cand se intoarce! “
” DND - Dorm Nu Deranja ca ma cac in gura ta! “
” Cica au pus turcii la intrarea in moschee un cuvant scurt neinteles nici de cei mai mari intelepti : DND ”
” DND… in traducere pentru tine DO NOT DISTURB ! ”
” Ai treaba si te retin cumva? ”
” Way nu ma deranjati ca o sa fie ploi de Ignore ! ”
” DND ! D(da-te) N(nene) D(dracu) ”
” Mda… bagamash in seama…”
” Crizat/a here so DND ! ”
"Ma bronzez la lumanare… DND “
” Am mancat ceapa….. nu pot vorbii ! ”
” DND ma impusc prin spanzurare cu scanul electric DND ”
” Ti se pare….. nu sunt aici ! ”
"Don’t abuse the BUZZ !!! ”
” Tara are nevoie de mine asa ca… DND ! ”
” DND… Not At My Mouse ! ”
” Deranjeaza-ma tu sa vezi cum iti canta dracii live ! “
” DND…mama la calc… nu dati BUZZ ca se sperie ! “
” DND… dau gainile cu ruj! ”
” Va rog sa nu va deranjati sa ma deranjati… e prea mare deranjul sa fiu deranjata! “
” DND… servesc o supa cu umbra de pui! “
” Dnd…astazi tin sa-mi imbogatesc lista de ignore… ”
” Cine esti ? Ce vrei ? Daca ma deranjezi chem Politia! “
” In padurea cu alune aveau casa 2 pitici, vine pupaza si spune…MARSH…MARSH… in plm de aici ! ”
” nu da click aici ca musca ! ”
” Frunza verde / Rug de mur / Deranjezi…. o iei in cur ! ”
” D!N!D , ma dau cu sania in congelator… ”
” Bzzz!!!Bzzz!!! hai marsh… ca te bazai… ”
” adica Dute Naibii Dobitocule ! ”
” Hai DND… ca sa nu zic mai pe romaneste JET ! ”
” Pentru mine, pentru tine iti dau DND pe vine ! ”

Niciun comentariu: