joi, 17 aprilie 2008

Statusuri Diverse (partea 2)

" Ca sa întelegi ca esti prost trebuie totusî sa-ti mearga mintea… ”
” E greu sa nu faci nimic… nu stii niciodata cand termini... ”
” Punctul G la femei se gaseste la sfarsitul cuvantului SHOPPING!!! “
” Ochii care nu se vad se uita la fundul femeii tale… ”
” Cand ai suflet RAU in tine atunci esti privit mai BINE !!! “
” Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar… ”
” Pentru mentalitatea de cacat, spun: Suck my cock!!! Crezi ca daca esti bogat cand te caci miroase-a LiLiac?!?!? ”

” Nu sunt singur in ploaie si vant. Am cei mai buni prieteni de pe pamant… “
” Un nimeni celebru ! “
” Nu-mi stricati proasta dispozitie ! “
” Romania este o tara in care pizza vine mai repede decat politia ! “
” Numai dupa invidia altora iti poti da seama de propria ta valoare… ”
” Din lipsa de experienta m-am oprit la atat ! ”

” Cand ii bate norocul la usa, lenesul se plange de… prea mult zgomot ! “
” Am praf in ochi pentru artisti, praf in nas pentru rockeristi, praf de pusca pentru manelisti, te fac praf daca mai misti ! “
“ Eu sunt bogat, dar nu ma consider fiindca imi lipseste esentialul… ”
” Daca vezi pe cineva fara zambet……da-i unul de al tau… “
” Primul semn de senilitate este sa crezi ca le sti pe toate… “
” Creierul meu abia asteapta sa fie pus la munca! ”
” Viitorul e trecutul la prezent….dar trecutul ramane trecut caci prezentul stii sigur k va schimvba un viitor care a fost deja… ”
“Razbunarea cea mai crunta este cand dusmanul tau e silit sa recunoasca ca TU esti mai bun si el e mai rau! “
” NU mai suferiti de FITZE!!! “
” Un cerc de prieteni nu se face cu compasul… “
” Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita, hai sa facem o`ncercare, sa vedem care pe care… ”

Niciun comentariu: